Livrarea bunurilor

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat, printr-un partener tert, door-to-door catre Cumparator.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.

Pentru comenzile din zilele de Sambata si Duminica se vor livra incepand cu ziua de Luni.

** Clientul isi asuma responsabilitatea deplina pentru introducerea informatiilor de livrare corecte.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

  • Livrarea produselor comandate va fi facuta la adresa mentionata in momentul plasarii comenzii.
  • Livrarea normala pe teritoriul Romaniei, se va efectua in termen de 7-10 zile lucratoare de la receptionarea comenzii. In cazuri exceptionale livrarea poate dura pana la 5 - 15 zile lucratoare. 
  • In cazul in care comanda dvs. contine mai multe produse, este posibil ca acestea sa fie livrate in mai multe transe.
  • Costul taxei de transport se va adauga automat la suma totala a cosului de cumparaturi.

 

Returnarea produselor

Cumparatorul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

Termenul de retragere din contractul de vanzare a Bunurilor expira dupa implinirea a 14 zile de la data cand Cumparatorul a intrat in posesia Bunurilor sau cand o a treia persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Cumparator, a intrat in posesia Bunurilor.

Cumparatorii pot folosi modelul de formular de retur din contract care vi se pune la dispozitie pe website accesand contul de client.

Cumparatorului i se va restitui contravaloarea comenzii, inclusiv taxa de livrare a standard a comenzii de 10/15 lei, insa excluzand contravaloarea taxei de "livrare expres” cerute de client.

Daca clientul decide returnarea comenzii prin intermediul firmei de curierat puse la dispozitie de catre Vanzator, i se va retine suma de 15 lei pentru fiecare produs/comanda returnata. Mai multe informatii regasiti pe pagina de "RETUR PRODUS”.

comoro.ro isi rezerva dreptul de a restitui partial suma aferenta unui produs returnat in cazul in care acesta nu a fost ambalat corespunzator ori in cazul in care un produs a fost purtat. Cuantumul taxei de deteriorare va fi stabilit ulterior primirii si examinarii produsului si comunicat clientului. In lipsa acordului scris al clientului, suma stabilita in urma examinarii nu va putea fi restituita.

Returul poate fi refuzat si nu va fi posibila rambursarea integrala a banilor reprezentand pretul achitat pentru produs, in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care returul a fost realizat dupa expirarea termenului de 14 zile de la primirea produsului achizitionat, termen prevazut in cuprinsul dispozitiilor Art. 9 alin. 1 - OUG nr. 34/2014;
  • In cazul in care produsul returnat nu detine ambalajul/etichetele/ accesoriile si/sau elementele de siguranta ori daca se constata ca produsul returnat nu se afla in aceeasi stare in care se prezenta atunci cand a fost livrat; in cazul in care nu se realizeaza returnarea cutiilor in care au venit produsele, in forma lor initiala, nu se realizeaza returnarea ambalajelor originale ale produselor, cu certificatele/garantiile transmise etc., chiar daca cererea de retur este efectuata in termenul de 14 zile de la momentul la care clientul a intrat in posesia produsului achizitionat, in conditiile in care produsul transmis retur nu contine toate cele sus-mentionate, comoro.ro isi rezerva dreptul de a respinge cererea de retur.

Pentru produsele purtate, care prezinta semne de uzura, in situatia in care gradul de uzura in care a fost returnat produsul este mare, se va respinge in integralitate cererea de retur, cu consecinta imediata a transmiterii produsului inapoi catre consumator, in starea in care a fost returnat. In situatia in care gradul de uzura in care a fost returnat produsul nu este mare, comoro.ro poate accepta cererea de retur si in consecinta primirea produsului, cu mentiunea ca in aceasta situatie produsul uzat va fi evaluat, iar rambursarea se va efectua proportional cu uzura, suma retinuta reprezentand prejudiciul adus Subscrisei prin diminuarea valorii produsului returnat. Cumparatorul va lua la cunostinta despre evaluare si va avea de ales intre rambursarea partiala a sumelor achitate sau pastrarea produsului. In functie de dorinta consumatorului, comoro.ro fie va rambursa suma obtinuta in urma evaluarii, fie va inapoia produsul cumparatorului, fara nicio rambursare, moment de la care toate obligatiile dintre parti vor fi stinse si considerate ca indeplinite.

In cazul in care produsul returnat nu este complet, adica returnat cu toate accesoriile/elementele si/sau elementul de siguranta (sigiliul), toate documentele care l-au insotit, ori daca se constata ca acestea nu se afla in aceeasi stare in care se prezentau atunci cand produsul a fost livrat (etichetele a fost rupte si/sau reatasate ori lipseste cel putin un element care ajuta la identificarea produsului), comoro.ro poate accepta cererea de retur si in consecinta primirea produsului, cu mentiunea ca in aceasta situatie produsul neinsotit de accesoriile/ambalajele/elementele originale va fi evaluat, iar rambursarea se va efectua proportional cu partea de pret evaluata pentru accesoriile acestuia, suma retinuta reprezentand prejudiciul adus Subscrisei prin diminuarea valorii produsului returnat ca urmare a netransmiterii produsului complet. Cumparatorul va lua la cunostinta despre evaluare si va avea de ales intre rambursarea partiala a sumelor achitate sau pastrarea produsului. In functie de dorinta consumatorului, comoro.ro fie va rambursa suma obtinuta in urma evaluarii, fie va inapoia produsul cumparatorului, fara nicio rambursare, moment de la care toate obligatiile dintre parti vor fi stinse si considerate ca indeplinite.

Imbracaminte - produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala; etichete atasate produsului, husa protectie, umeras original, alte piese/elemente de rezerva (ex: nasturi, strasuri etc);

Incaltaminte - produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala, etichete atasate produsului, sireturi, saculet protectie, flecuri etc.;

Genti - produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala, etichete atasate produsului husa protectie, alte accesorii atasate produsului si care fac parte integranta din acesta (ex: breloc, pouch interior, bareta umar etc);

Accesorii (curele/ochelari de soare/palarii/sepci/bijuterii/esarfe/prosoape de plaja/portofele/huse mobil & tablete/rame de ochelari/brelocuri/fulare/manusi/caciuli): produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala, etichete atasate produsului, toc ochelari, husa protectie, laveta ochelari, alte piese de rezerva (ex: pietricele, suruburi etc.)

Toate elementele enumerate mai sus trebuie fie atasate produsului returnat. Produsul trebuie sa fie livrat catre comoro.ro in starea existenta la momentul predarii produsului catre cumparator, acestea fiind elemente doveditoare ale originalitatii, conformitatii produsului cu normele producatorului si fac dovada faptului ca produsul este nou, nepurtat, intact, pana la proba contrara.

Anterior predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul original si toate elementele/accesoriile/ambalajele sale, trebuie sa fie impachetat corespunzator. Acesta trebuie sa fie introdus cel putin intr-o alta cutie sau punga, pentru a fi protejat, pentru a nu se deteriora in timpul transportului. Produsul trebuie sa fie receptionat in depozitele comoro.ro fara urme de deteriorare ce ar putea sa intervina ca urmare a impachetarii necorespunzatoare. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca impachetarea produsului este responsabilitatea consumatorului, NU a curierului si orice deteriorare adusa produsului returnat, ca urmare a unei impachetari necorespunzatoare, va fi imputabila dumneavoastra.

In conformitate cu Art. 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu se aplica pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate si care necesita alegerea sau determinarea individuala a consumatorului sau care sunt personalizate in mod clar, precum si pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, daca au fost desigilate dupa livrare (ex: lenjerie intima etc.).

Continutul acestui site este protejat de drepturi de autor si apartine comoro.ro